Het is bijna zover! - Reisverslag uit Willemsoord, Nederland van Tweerecht Averecht - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Willemsoord, Nederland van Tweerecht Averecht - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Tweerecht

06 Juli 2014 | Nederland, Willemsoord

Alle koffers zijn gepakt en gewogen, morgenvroeg nog even de laatste dingetjes, zijn we echt niks vergeten? Spannend!! Welterusten allemaal.

• 07 Juli 2014 - 08:38

Marja:

Goedemorgen dames (en de begeleidende heren natuurlijk)

Heel veel plezier in Canada, en succes daar met de optredens. Nu heelhuids aankomen compleet met de instrumenten! Ik wens jullie een hele goede reis.

Groeten, Marja

• 07 Juli 2014 - 09:05

Dineke:

Hoi meiden en de rest,

Wanneer jullie dit lezen hebben jullie waarschijnlijk de reis achter de rug! Nogmaals een heel goede reis en nog meer plezier. We zijn benieuwd naar jullie score! Je hebt tenslotte geen Tim aan boord, maar misschien wel een dikke "krul" verdiend. Veel succes en "heel" weer trug! "Behouden vaart".
    Dineke

• 07 Juli 2014 - 09:46

Rika :

goede morgen wat leuk dat wejullie kunnen volgen een hele goede reis. veel liefs henk en rika

• 07 Juli 2014 - 09:54

Rika:

zijn jullie al onderweg had alie nog gebeld leek me sterk dat ze nog op bed lagen nou ja voor de maandag morgen veel plezier meiden en mannen groet rika