Woodstock - Reisverslag uit Woodstock, Canada van Tweerecht Averecht - WaarBenJij.nu Woodstock - Reisverslag uit Woodstock, Canada van Tweerecht Averecht - WaarBenJij.nu

Woodstock

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Tweerecht

19 Juli 2014 | Canada, Woodstock

Even een snel berichtje van ons, we zijn nu bij de KFC (lekker kipestaurant), ja, alweer eten! Volgende week zal de weegschaal wel schrikken! We hebben net alles geinstalleerd in het theater en het lijkt allemaal goed: geluid klinkt prima en het is een mooie zaal met echte ouderwetse theaterstoelen. Er zijn ongeveer 126 kaartjes verkocht, daar zijn wij heel blij mee! E misschien komen er vanavond nog wel meer bij. Gisteren zijn we een dagje naar het strand geweest en naar het openluchtmuseum in Saint Marie geweest, daar werd verteld hoe de Fransen Canada binnen zijn gekomen en hoe hun relatie met de Indianen was, het waren wel verschillende versies........ Ik ga nu eten, vertel er later wel meer over! Morgenavond gaan Jeanette en ik alweer terug naar Nederland, we vliegen om 23.00 uur en zijn rond 11.00 de volgende morgen op Schiphol, het 6 uur tijdverschil zal er wel inhakken, hopelijk kunnen we slapen in het vliegtuig. Groetjes, Janet

• 20 Juli 2014 - 13:13

Rika :

jullie nog een goede avond en een goede reis terug wat heeft die stroeve weer aan niet helemaal lekker of 10 gr onder nul veel groet henk en rika

• 20 Juli 2014 - 13:30

Marit De Ruiter:

Hee,
    Nog veel plezier met het optreden.
    En vanavond een goed vlucht.
    En mam dan zie ik je morgen weer !! ☺

• 20 Juli 2014 - 15:25

Bianca:

Lieve allemaal,

Ik heb ff heerlijk kunne genieten van jullie reisverslagen klinkt allemaal fantastisch, ben zeer benieuwd naar de foto's.

Geniet nog van julllie laatste week met zijn allen

• 20 Juli 2014 - 21:30

Lammita:

Dit is de eerste keer dat ik een bericht van jullie zie. Toch leuk om alles nog even te lezen.
    Krijgen we nog wel meer berichten als Janet naar huis is? Veel plezier nog en een goede reis

• 20 Juli 2014 - 22:25

Jannie Veenema:

Lieve allemaal,
    Wat hebben jullie dit weer goed bedacht, met deze reisverslagen, ontzettend leuk!
    Bedankt, en wensen jullie nog heel veel plezier en gezellige dagen.
    Warme groet van JenJ

• 21 Juli 2014 - 11:54

Silvia:

Hallo luitjes..
    Voor Jeanette & Janet een fijne terugvlucht
    en voor de overige gasten nog veel plezier en fijne dagen
    groet van Silvia