Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van Tweerecht Averecht - WaarBenJij.nu Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van Tweerecht Averecht - WaarBenJij.nu

Niagara Falls

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Tweerecht

15 Juli 2014 | Canada, Toronto

Hallo allemaal, wat leuk om jullie berichtjes te lezen: bedankt! We zijn nu in Niagara Falls en ik typ dit in ons motel, hier slapen we vannacht zodat we vanavond de mooie verlichting op de watervallen kunnen zien. We waren hier vanmiddag rond één uur en zijn eerst wat gaan eten: onbeperkt ontbijten noemden ze dat, het ontbijt kon nog tot twee uur. Toen zijn we naar de watervallen gelopen, wat indrukwekkend, die grote watermassa. Het grootste gedeelte van onze groep is nog met een boot tot vlakbij de watervallen geweest maar Jeanette en ik zijn lekker op een terrasje gaan zitten bij een leuke zangeres met gitaar. Later kwamen de anderen hier ook bij en werd de zangeres afgelost door een hele leuk zanger, we hebben allemaal heerlijk meegezongen en hij vroeg al waar we vandaan kwamen. Daarna zijn we naar het motel gereden, we dachten dat dat op loopafstand van de watervallen zou zijn, maar was toch zeker wel een kilometer of 6. Vandaar gaan we nu terug in de auto en gaan ergens eten en daarna genieten van het verlichte uitzicht: ik ben benieuwd!
Groetjes, Janet

• 15 Juli 2014 - 12:45

Rika :

zo dat is genieten veel groet rika

• 15 Juli 2014 - 13:16

Marit De Ruiter:

Hoi,
    Leuk dat jullie het naar jullie zin hebben .
    Ik hoop snel weer een verslag te krijgen .

Groetjes marit

• 15 Juli 2014 - 14:46

Tom:

hoi,
    is idd indrukwekkend wat er aan water naar beneden komt. zeker als je er vlakbij staat.
    fijne dagen gewenst! Tom