Niagara Falls by night - Reisverslag uit Toronto, Canada van Tweerecht Averecht - WaarBenJij.nu Niagara Falls by night - Reisverslag uit Toronto, Canada van Tweerecht Averecht - WaarBenJij.nu

Niagara Falls by night

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Tweerecht

15 Juli 2014 | Canada, Toronto

's Avonds zijn we wezen eten bij de Chinees naast ons hotel, het was heerlijk, goedkoop (hoe is het mogelijk?) en we hadden een hele grappige serveerster die Gerard mooi te pakken nam: hij wou nog een biertje omdat wij allemaal gratis extra drinken mochten, maar dat kreeg hij niet van haar. Ze zette een glas water voor hem neer (waar hij later zijn kunstgebit in deed om een leuke reactie bij haar uit te lokken, maar die kreeg hij niet, haha) en daarna kreeg hij nog een ginger ale, maar geen bier meer! Aan Henk heeft ze wel vijf keer uitgelegd waar het casino was, daar wou ze ons graag heen hebben maar hebben we niet gedaan. Na het eten zijn we naar watervallen gereden om te kijken naar de mooie verlichting, het was wel mooi maar niet echt spectaculair. Daarom zijn we er alleen even met de auto langs gereden en toen in het drukke centrum uitgestapt. Het was net Las Vegas: allemaal flikkerende lampen en uithangborden en keiharde muziek! Heel veel kleine museumpjes met aparte dingen, souvenirswinkels natuurlijik, een heel groot reuzenrad en heel veel eettenten en cafés. We hebben eerst koffie gedronken bij Tim Hortons en daarna naar een karoakebar geweest waat ik, Janet, nog een liedje heb gezongen. Toen was het ook alweer rond 12 uur en zijn we terug naar het hotel gegaan Nu gaan we ontbijten, we zijn benieuwd wat we krijgen. Oh, ik kijk nu naar buiten en het regent! Gisteren was het prachtig weer later op de dag, hopelijk wordt dat het nu ook weer!

• 16 Juli 2014 - 12:42

Rika:

stroeve stroeve je kunt ze er niet bij hebben veel plezier groet

• 17 Juli 2014 - 12:12

Tiny Top:

Weer heel veel succes gewenst met jullie volgende optreden, hoop voor jullie op een volle zaal en leuke contacten met de bezoekers!
    En mooie vakantie voor de "blijvers" en wie weer naar huis gaan een goede reis!
    Erg leuk om jullie belevenissen te lezen.
    Een groet uit (een alweer) smoorheet Stadskanaal.
    Tiny Top.